چرا بیمار احساس شکست سرگیجه کلیه بعد از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، ممکن است شما را به انجام دیالیز، و پس از آن آنها می توانند احساس بهتر است، اما برخی از آنها ممکن است از علائم مانند سرگیجه بعد از دیالیز رنج می برند، پس چرا شکست بیمار کلیه احساس بعد از دیالیز سرگیجه؟

سرگیجه و تهوع پس از درمان دیالیز، که به طور کلی نشان می دهد که مایع اضافی در طول درمان برداشته شد توسعه. شما باید یک بحث با دکتر خود در مورد افزایش وزن هدف خود را تا مایع کمتر است در طول درمان حذف، که می تواند به شما کمک کند احساس بعد از دیالیز بهتر داشته باشد.

حجم سلول های قرمز خون در بیماران تحت دیالیز (بیماران همودیالیزی به خصوص) است که معمولا کوچکتر از طبیعی است. این است با توجه به کاهش سطح اریتروپویتین هورمون، که توسط کلیه ها تولید و تنظیم کم خونی rojos.La تولید سلول های خون ممکن است سرگیجه و خستگی شود. داروهایی که برای درمان کم خونی است که معمولا توسط بیماران تحت دیالیز استفاده می شود.

فشار خون کم یا پایین

اگر فشار خون از بیماران بیش از حد کم است، شما ممکن است احساس در طول دیالیز سرگیجه. اگر دیالیز حذف مایعات بدن بیش از حد در یک زمان است، به احتمال زیاد به علت فشار خون پایین. به طور کلی، بیماران باید دارو برای فشار خون بالا قبل از دیالیز را ندارد.

فوق سه علت اصلی سرگیجه بعد از دیالیز، بنابراین شما باید با دکتر خود برای کمک به شما از دلایل اساسی پیدا و پس از مصرف اقدام مناسب بپرسید. بنابراین به یاد داشته باشید برای درمان مناسب است که می تواند کمک به دکتر بیماری روشن وضعیت خود می دانم دکتر خود تماس بگیرید، به طوری که آنها می توانید تنظیمات را.

بنابراین اگر شما هنوز هم سوالات دیگر مانند چرا مردم پس از احساس دیالیز سرگیجه داشته باشد، شما می توانید دکتر تدریس خصوصی در خانه ما مشورت و یا ارسال ایمیل به ما بیماری کلیوی kidney-support@hotmail.com ما به شما در عرض 24 ساعت با شما تماس خواهد .

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1911.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه مزمن، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: